Buglem101022 benim bebeğimde ilk 2 ay beslenme sonrası kakasını hemen yapıyordu çoklu besin alerjisiymiş 2. Ayın sonunda tanı koydurabildim pek çok doktora gittik ancak bunların yanında gürültülü ve mukuslu kaka( mukus en son oldu) aşırı ağlama sürekli ıkınma hissi, beslenirken ağlama, beslenme sonrası kusma( uzun süre dik tutunca bir nebze azalıyordu ama kusması) vardı