22 gün uzun bir süre kaşıntı vs enfeksiyon belirtisi de olabilir veya iyileşme belirtisi de. Bence her ihtimale karşılık doktora gösterseniz iyi olur. Benimde doğumdan beş gün sonra dikişlerim açıldı enfeksiyon kapmışım hastanede. 22 kasımda ikinci kez dikiş atıldı hala hafif şişlik var muhtemelen ödem ve ara sıra ağrı oluyor doktor normal olduğunu söyledi yine de gidip göstericem