Yildiz52 Yaşayan var mı kızlar şuan elim ve parmaklarında aşırı ağrı var netten baktım öyle yazıyor nasıl bişey bu ya
Hamzaurass Yildiz52 evet çok zor ama geçici bi süreç sabretmekten başka hiçbi şey yok :( telefonu bile tutamıyordum bazen
cbkckbr Yildiz52 hamileyken yaşadım bende çok zor bişey insanın aklı hep orda oluyor bi uyuşukluk his kaybı doğumdan üç ay sonra falan geçti benimki
haticeyavuzurmanov Yildiz52 çok geçmiş olsun🙏🏻hamileyken yaşadım doğumdan sonrada tenosinovit diye bir rahatsızlığa dönüştü kısacası el bileklerim inanılmaz ağrıyor ve doktor tek tedavisi dinlendirmek diyor çocukla mümkün değil tabi
S2022 Yildiz52 b12 kullann derim,bende bilgisyrla çalştğm için yaşamştm doktorun verdiği hiçbir ilaç fyda etmedi,arkdşmn tavsiyesyle b12 içtim 2-3güne geçmişti