Zeyzey93 Kızım 40 günlük ve hepatit b aşısının 2. Dozunu olması gerekiyor. Ancak sağlık ocağı aşının olmadığını söyledi bekliyoruz bizde aşı gelene kadar. Bu durumu yaşayan var mı acaba
Gizemkrl Zeyzey93 sadece sağlık ocaklarında değil biz özel bir hastaneye gidiyoruz kontrole orda bile yok malesef bizde bekliyoruz 1 haftadır haftaya gelicekmıs oyle haber verdıler sıraya aldılar bizi
Seymona Bize de yok dendi aşı , haftaya gelecek sanırım , ama bazı yerlerde aşının toplatıldığı yazıyor artık para ile satılacak vs umarım doğru değildir