elfdfn 3.5 aylık bebek için 5/6 kaşık çok değil mi yaaaa😡nie laf dinlemez bu insanlar😰cok ısrarcı olma azıcık su içir bi ağzının tadı yerine gelsin cnm,içinde kaç çeşit oluyor aşurenin verilir mi ya🙄inşh geçer hemencecik ,mamayı biraz kaşıkla vermeye çalış tadını bekli alırda düzelir