Prensesannesi63 bizde kuru öksürük sık sık ama hiriltisi nefes almayı bile zorlaştırıyordu yatarken nefesi kesilmek diye korkuyordum o derece kaç hastane gezdiysem (devlet yani ) hiç biri bişey bulamadi özele gittik bronşit dedi serum buhar o gün bile aşırı fark ettim anında kesildi 3 iğne verdi 1 hafta içinde geçti duzeldik çok şükür sizede geçmiş olsun