Merhaba. 2 aylık bebeğim var. 26 yaşımdayım (yaşımı söylememin nedeni başlıkla alakalı) İlk ay emzirme sürecim çok ağrılı geçti, ikinci ayın ortalarına doğru göğüsüm düzelmeye başladı ama sütüm azaldı. Şimdi iki gündür ne göğüsüm doluyor ne de süt veriyorum. Emzirmekten bir az da çekiniyorum doğrusu. Şöyle ki, yeni doğum yaptıktan sonra sağ göğüsümün ucu çok kötü olduğu için onu pek fazla emziremiyordum. Sağsam bile göğüsüm ağrıyordu. Sonra çaresiz ağlayarak emzirdim. Zamanla düzelse de içerisinde bir sert top hiss etmeye başladım. Hiç bir ağrı vermiyor. Ya kötü bir şey olursa diye doktora gitmekten de korktum, bebeğime süt vermekten de. Şimdi cesaret edip bir az araştırdım. 20 li yaşlarda kötü huylu olma ihtimali azmış. Daha ne olduğunu bilmiyorum ama olursa kötü olma ihtimali azmış. Belki de sütle ilgilidir, belki başkasının da başına gelmiştir diye bir de size sormak istedim.