Bebeğim bugün itibariyle tam 3 aylık, 29u tüm gün boyunca doğru düzgün ne yedi ne uyudu, hep huzursuz ve iştahsızdı. Koca gün aç gezdi, biberonu emmiyor çiğniyor. İştahsız olması bu hareketleri normal mi? Bazı dönemlerde iştahsız olunabiliyor ya bu öyle bir şey mi. Altında yatan başka bir sebep olmasın da iştahsızlığına razıyım.