Aselduru88 Kızımın ateşi 37.9 zıbın ve uzun tayt la duruyor hava çok soğuk uzun bi badi giydirsem olurmu kızlar bi akıl vern 39 du ateşi şuan 37.9
zeyderler Aselduru88 soğuk olan yerlerini ılık tutmaya çalış ince bi çorap giydirebilirsin. Koltuk altı ve boyununa ılık havlu koyabilirsin
Linaamom Aselduru88 ateş anında ben sadece zıbınla bırakıyorum ev normal sıcaklıkta ise soğuksa tabi normal çok kalın olmadan giydir gene üşümeyecek şekilde
Wolverine Aselduru88 hayır üstünü giydirmeyin, ateşli bebek üşümez. Giydirirsiniz daha çok ateş çıkmasına sebep olur. İnce bir muslin örtü kullanın en fazla