Kızımın idrarı ağır kokuyordu test yaptırdım . İdrar testinde hersey normal ama tek bi değer düşük çıktı SG (dansite ) değeri olarak geçiyor . Kültür de ise bakteri üredi yazıyor . Yardımcı olur musunuz dansite ne dmk . Birde çok sık enfeksiyon oluyor hangi antibiyotik kullandınız