Esilaaa01 Sadece anne sütü vermeye başladım mamayı arada verip, ama şöyle kaka cok cok az çiş her değiştirmeye yapıyor doydugunu gösterir mi yoksa ille kaka da yapması lazım mı solu dolu 🤔
Ayseguull Esilaaa01 kaka değil çiş önemli. Doktorum öyle demişti bana ☺️ Günde 5 tane dolu dolu çiş yapıyorsa doyuyor demekmiş
Linaamom Esilaaa01 kaka doyduğuyla alakalı bssy değil bence çiş önemli doktorlar da çiş diyor hiç kaka duymadım anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar kaka yapmaması normal diyorlar hatta. Her gün kaka yapacak diye bir kural yok
tavsaninannesi Esilaaa01 bana doktorlarımız o dönemde kakayı soruyordu ona göre kiloyada bakıp doyup duymadığına göre mama önerisi yapmışlardı
yagmursen Esilaaa01 içtiği sütü elbet çiş olarak yapacak. Bebek obur olabilir doymuyor olabilir. Çişli bez demek doyuyor demek değil besleniyor demek. Ben de bu bez olayına takılıp 2 gün kızımın aç olduğunu anlamamıştım.
Fridagul Linaamom 9 gündür yapmıyoruz kaka bir buçuk aylığız. Ama dolu dolu çiş yapıyor. Biraz endiseleniyorum tuvaletini yapmıyor diye ama herkes normal diyor
Linaamom Fridagul 10. Günü bekle canım 10 günü geçince eğer yapmazsa doktora bir göründür probiyotik ile hallolur merak etme geçici bsey
Satiyeakinci Fridagul bizde 7 gun yapmadik kaka. Beb kabizdim benden ona gecti muhtemelen. Zeytinyagiyla uyaran yaptim. 4 5 saat sonra kaka yapti. Ana kabiz kakasi yani krema kivaminda. O gun 3 kere öyle kati kaka yapti. Ve suan hala yapmiyor. Yarin fitil yapicam cunku cok ikiniyor ve ahlamaya basliyor. Doktora da sormustun gliserin kansuk kullanabilirsin dedi
Denizelif34 Fridagul Gün gelecek evladının kaka yapmasına sevineceksin derlerdi inanmazdım gerçekten öyleymiş 😀
2prnses1prens Esilaaa01 geçenlerde bebegim 9 gün kaka yapmadı buna göre doymadı diyemeyiz değil mi 😅çişli bez doyma göstergesidir ☺️