Doğum korkum var .. nedense bu korku hep vardı. İlk gebeliğimi öğrendiğimde acaba doğum nasıl olacak diye düşündüm sonra düşünmenin fayda etmeyeceğini anladım ve gebeliğimin tadını çıkardım 😁 doğum yaklaşana kadar. Sonra yine korkularım başldı ve sonuç normal doğum yaptım güzel bi tecrübe oldu. Ancak artık nasıl olduğunu bildiğim için sanırım daha çok korkuyorum. İkinci bebeği istiyorum ama bu doğum korkusunu bi türlü yenemiyorum. Aynı durumu yaşayan var mı? 😕