Yalnız değilsin cnm.. bendede sabır kalmadı hep dua ediyorum Allaha. Geçecek bu günler biliyorum ama Allah bana sabır metanet hoşgörü ver diye yalvarıyorum. Bazen cocuguma kızıyorum sonra anneliğimi sorguluyorum.. 2 Aylıgız ama lohusalıgı atlatamadım galiba. Yapımızlada alaklı mızmız bir kızdım simdi mızmız bir anne oldum :(