Ceylangul Bebeğim 2 ay 10 günlük ve önceden bebelac kullanıyorduk ve gaz yapıyor du bebelacgold gaz yapmadığını söylediler ve ona geçtim ama sindirimi daha kolaymış doyurmuyormus doğrumu bana akıl verin lütfennnn😰😰😰
Tugceonrdml_ Ceylangul deneye deneye mama bulabilirsiniz size yaramayan bir baskasina yariyordur o yüzden çisli bezlerine bakın eğer dolu dolu yapıyorsa doyuyordur zaten
Sldmrt Ceylangul bebelac bizdede gaz ve kabızlık yapmıştı golda geçince rahatlamıştık içeriği daha zengin ve probiyotik katkısı var bu yğzden sindirimi daha kolay
Evaninanasi Ceylangul bebelac gold fermente olarak hazırlanan probiyotik destekli bir mama. 3 aydır kullanıyoruz ve benim kızım gayet doyuyor. Hatta 3 aylık artık ufaktan 120 cc ye geçmemiz gerekiyor ama içmiyor 2-3 saatte bir 90 içiyor. Gece de 4 saatte bir 90 içiyor.
Ceylangul Tugceonrdml_ günde 3 defa dolu çişli bez yapıyor yani bana az gibi geldi deneye deneye zararlı olmaz mı sizce
Tugceonrdml_ Ceylangul neden zararı olsun ki her mamanin icerigi farklı ben sma kullanıyorum ama çok gaz yaptı mesela hipe geçicem 2 aylık şuan ama premature bebeğim
Gokce_anestezi Ceylangul Sindirimi daha kolay diye doymuyormuş diye bir şey olabilir mi?Bizler sindirimi daha kolay şeyler yiyince doymuyor muyuz🙄Siz takılmayın lütfen böyle şeylere.Doyar hiç merak etmeyin.probiyotikten zengin olduğu için daha kolaydır sindirimi hepsi bu🌸Deneyerek bulmanızda da hiçbir sakınca yok.🥰
Evaninanasi Ceylangul ilk ay 1.400 ikinci ay 1 kilo 3. Ay 780 gr aldı. Artık hareketlendiği için kilo alımı da azalacak zaten