Bebeğim 5. Ayından beri gece deliksiz uyuyor. Önceleri sütünü uyurken içiriyordum ama artık icirmeye çalıştığımda hemen uyanıyor. Zaten az veriyorum içmiyor 90-120 ml kadar.Akşam 8-9 Arası uyuyup sabah 7-8 arası uyanıyor. Şuan 8 buçuk aylık gece beslenmesini kessem mi artık yoksa henüz erken mi?