Herkes merhaba,
İkiz bebeklerim 35 haftalık doğdular şu an 22 günlükler, emziriyorum ve kalan sütü sağıp biberonla veriyorum. Ve bir de mama veriyorum. Sütüm yetiyor mu mama yeterli mi bilmiyorum. Deneyimli anneler tecrübelerini paylaşabilirler mi?
Bugün not almıştım
Biri 4 kere emdi+ 240 ml sağdığım sütten vermiştim + 150 ml mama
Diğeri 3 kere emdi + 165 ml sağdığım süt + 270 ml mama
Nasıl yapmalıyım yetiyor mudur? Lütfen yardımcı olur musunuz