Birkaç gecedir çok zor uyuyor ve saatte veya iki saatte uyanıp ağlıyor. Ertesi güne de geç başlıyor haliyle uykusunu alamadığı için. Hasta mı ne yapmalıyım? Doktora götüreceğim en son. Akşamki uykuya dalışta öyle çok ağlıyor ki ben üzülüyorum artık. 4. Ay neymiş böyle ya???