Aselbusraa İyi geceler kizim25 aylık kabız oldu ne yapsam iyi gelir acaba ve bu aylarda kabız olması normal mi
egeninanns Aselbusraa sıvı alımını arttırabilirsiniz bi de probiyotik iyi gelir. Kabızlık her dönemde normaldir beslenme düzeni de etkiler
Eliz13 Aselbusraa kuru incir veya gün kurusunu suda bi gece önce bekletiyorum ertesi gün yulaf ile pişirip kızıma yediriyorum 8 aylık hemen yapıyor kakasını deneyin isterseniz 🙏💖
Aselbusraa egeninanns duyzenimiiz aynı aslında saddecee emmzirmeyi azalttım su da içiyor anlammadim. Neden böyle olduu kefir aldık dün fdayda etmedi malesef… teşekkür ederim