Merhaba 2 gündur bebegim gece uyumk istemiyor herzmnki duzendeyz yataga koyar kihmaz ağlıyor bn alana kdr alinca cok aglattmsa bi sure sakinlesmez bn araliksz 15 dk ağlıyor artik kıyamıyorum mecbur aliyorum suan oyun oynuyor napmam lazm okdr krizli ağlıyor ki bnmde aglamam geliyor dayanamıyorum bu huyunu nasil biraktrcam uzun süre almadan aglatarak tutamam