Liyaveannesi bizde böyle düşünüyoruz, kıskanıyor yani ister istemez.. bazen bakiyorm ben kardesini uyutmaya gidiyorm o da hemen yurutece biniyo elinde emzik veya başka Bi oyuncak. Görüp anliyorm az da olsa hissedebiliyorum ama çözüme gelince bende tıkanıp kaliyorm. Evde sürekli benimle birlikte, haliyle beni pek takmıyor. Babasindan çekiniyor, o da kızmak istemiyor ona. Ama son zamanlarda ki şımarıklığı haddinden fazla. 😬😮💨