4.ay bitene kadar boşuna uğraşmayın derim sadece rutin oluşturabilirsiniz. Ben 4,5 aylıkken denedim çok yoruldum ve olmadı yarım saatte uyanıyordu. 5,5 aylıkken düzene giriyor biraz bu sefer de gece uykusu felaket yarım saatte bir çığlık çığlığa. Bir de neye alışırsa kalıcı oluyormuş 4.ayda o yüzden dikkat edin derim😨