Husnanursener 1 yaşında oğlum Haftaya gireceğiz Her yolu denedik Geceleri huy haline geldi sanki Uyku saatinde tam dalacak kriz gibi öksürük tutuyor Bu nasıl bir hastalık 😏 Ateş burun akıntısı iştahsızlık bunları atlattık çok şükür ama öksürük miras kaldı 😔 Bir çözümü olan ?
DefneRana3881 Husnanursener neler yaptınız bilmiyorum ama ben atletine sabun sürüyorum ayağına viks sürüyorum baş ucuna yarım soğan karanfilli onu koyuyorm ve buhar makinası çalışıyor sürekli hoş hala öksürüyor 😢 az önce postta okudm zeytinyağ sürüyormuşlar onu denicem şimdi
2103mnl Husnanursener hava vermediyseniz evde hava verin günde 2 3 kere ventolini serum fizyolojikle inceltin benim kızımda bir yasinda inatçı öksürük ve balgami bu şekilde attirdik
Zehraa1 Husnanursener grintuss diye öksürük şurubu aldım eczaneden 3 günde öksürügünü kesti gün içinde çok az öksürüyo doktor tavsiyesiylede almadım bilgin olsun 😊🙏
Husnanursener DefneRana3881 Zeytinyağını ilk defa duydum Yakasına mı yoksa ayak altına mı sürülecek Sizede geçmiş olsun 🙁
1_anne Husnanursener evet zeytinyağı çok iyi geliyor sırtına ve beline ılıtıp sürerseniz iyi gelir inşallah. Ama üstüne havlu koyun. Rabbim şifalar versin
DefneRana3881 Husnanursener sağolun sizede 😓normalde hastalıklarda ateş vs sarımsaklı zeytinyağ sürüyorum ayaklarının altına ama öksürük için göğse konuyormuş bi beze sürüp şimdi denedim inşallah fayda eder
Husnanursener DefneRana3881 Gerçekten ya Hiç birşeyimiz yokken rutin kontrol için dr gittik Mikrop kapıp 2 saat içinde hasta olduk😕 Keşke evde kalsaydık
Husnanursener 2103mnl Çok fazla hava verme taraftarı değilim Makinamız var ama bağımlı olacak diye korkuyorum 😏 Geçmiş olsun
Husnanursener Zehraa1 Bisol natural kullanıyorum aslında çok memnundum şu zamana kadar pekmez gibi güzel kıvamı var Bugün vermeme rağmen devam etti öksürük 😏 Sizede geçmiş olsun
Kgs2110 Husnanursener ceviz perdesi çayı. Balla tatlandırın. 2 günde kesti. Çok şükür. İnşallah sizede faydası olur. Geçmiş olsun
Kgs2110 Husnanursener normal cevizi ayiklarken arasında olan o perde varya çöpe atarız genelde. Ondan 5-6 adet ayırıp kaynamış suda 10 dakika bekletin.