Aselduru88 2 yaşındaki kızımın ateşi var ılık suya soktum ateş düşürücü verdim ama pek fayda etmedi şuan tek zibinla duruyor üşüyorum dedikce benim içim bi tuaf oluyor uyuyor uyanıyor kedi gibi kıvrılmış çocuklar hasta olmasa keşke☹
Sarikuzumalp Aselduru88 Benim oğlum da öyleydi ya anne çok üşüyorum biraz sıcak olsa keşke dedikçe içim gidiyordu. Ama mecbur üzerini soyuyordum. İnşallah hemen iyileşir çok geçmiş olsun. 🙏
Deletedmom_54 Aselduru88 9 buçuk aylık kızım 6 gündür ateşli ilaç falan fayda etmedi öyle limon yağı aldım aktardan şak diye kesti ateşini bebeğim canlandı resmen tavsiye ederim her evde olması gerekli artık onu anladım
Seyma_29_ Aselduru88 benimde kızım 2 yaşında 1 hafta ateşi oldu. 4. Günden sonra beklemedim ben dr götürdüm iyi ki de götürmüşüm enfeksiyon kapmış. Mecbur antibiyotik kullandık toparladı
PrensesZeynep Aselduru88 çok geçmiş olsun benim kızım da ayniydı atesliydi eğer ateşi varsa yarım limon sıkıp çorabini batirin elinizle fazla suyu sıkıp giydirin ateşini düşürüyo ben kizima öyle yaptim çok faydasini gördüm inşallah iyileşir prenses çocuklar hiç hasta olmasa keşke
Deletedmom_54 Aselduru88 hayır canım elime damlatıp ayak altına masaj yaparak yediriyorum baya baya etkili