zamangeriyeaksin atak dönemi olabilir mi daha öncede böyle miydi iyice yorun kendisini benim de bebeğim öyleydi uyumak için zorlamazdim elleriyle ayaklarını birlestirir masajlar yapardım yüz üstü cevirirdim oyun oynardık zaten kendisi yorulunca uyku sinyali veriyordu bu şekilde.duzene girdik bizde 4 ayligiz atak dönemleri olduğunda gerileme olabiliyor ya kimi.bebek kötü geçiriyor