Kız ne güzel moral olmussunuz birbirinize ne olur sakın vallahi 6 7 aylık oldumu kendi başına oyuncaklarla oynamaya başlayınca biraz daha dinleniyorsunuz nankör ev işi insanı daha çok yoruyor ne olur kendinizi heba etmeyin hepimiz bunları yaşadık ama bu bir süreç ve gerçekten bitiyor Allah hastalık vermesin rabbim hastanelere düşürmesin uykusuzklukta bitiyor aglamalarida bitiyor hiç kendinizi üzmeyin ne olur🌺