elifim54 ilk attığınız görseldeki modelden kullanıyoruz. İlk 6 ay puset kullandık. Şu an 8,5 aylık artık oturmalı olanını kullanırız ama gerçekten büyük bi bebek arabası tek başınıza açıp kapatmak merdiven çıkarmak falan imkansız. Bebeğiniz zaten bir ay sonra oturmayı öğrenmiş olur kabin boy tipi bebek arabalarından bakmanızı tavsiye ederim, ilk attığınız modeldeki puseti en fazla bir iki ay daha kullanırsınız sonrasında bebeğin ayakları dışarda kalıyor kış için özellikle hiç uygun değil boşa alınmış olur