yellowmom8 Kızlar Bir hafta önce taze yapılmış Kangal sucuğu sipariş ettik paketteydi bugün bir açtım dışı hep kuflenmıs dışını temizledım ama ıcı bozulmusmudur a nasıl anlaşılır yenirmi bu şekilde bilen varmı acaba ?
-Ozge- yellowmom8 Dışını soyduğunuzda içinde kötü koku yoksa problem yoktur daha önce basımıza geldi içinde herhangi bir kötü koku yoktu tadıda normaldi
biradamavisi yellowmom8 eşim yedirdi geçen gün bize soydu dışını bir şey olmaz dedi. Ben tedirgin oldum bayağı tabii 🙄Yine de dikkatli olmakta fayda var.
DefneRana3881 yellowmom8 2 defa başıma geldi birinde içi bozulmuştu attım birinde bozulmamıştı yedik. Önemli olan soyduktan sonrası sizi rahatsz ediyorsa kötü kokuyorsa etin rengi değişmişse yemeyin
yellowmom8 NariNariKiminYari bizimde degıl annemlere aldık bi sürü para verdiler çok üzüldüm vallahi 😟
yellowmom8 biradamavisi benim eşim de öyle diyor bisey olmaz diyo ama ben çok pimpirikliyim böyle konularda