Analar,analarımız size bir maruzatım olacak. 2 ay 10 günlük çocuum var. Yatırıyorum ve sürekli kafasını kaldırıyor etrafa bakıyor. Engelleyince sinirleniyor ama kafa hep yukarda vücudunuda kaldırıyor. Ellerini tutunca hemen asılıp kalkmaya çalışıyor. Bunlar normal olabilir. Evhamlı bir ana değilim ama bazı kişilerin dediklerine göre oturmaya hazırlanan bebekler böyle yaparlarmış. Kafasınıda sabit tutabiliyor. Doğduğundan beri böyle hatta çok nadir düşer kafası. Büyük çocukmuş gibi kafasını dik tutup etrafı izler. Sizdede var mı böyle durumlar aşırı merak ediyorum. Çocuğuma neler oluyor reset atsam düzelir mi ? 😂