Sevdasel merhabalar yeni gördüm mesajınızı. Biz endoskopide olduk. Çölyak testleri negatifti ama bende sizin gibi evhamlı olduğum için doktora eğer ileride de olsa endoskopi diyecekseniz yapalım dedim ve yapıldı. Endoskopide mide bagırsak ve yemek borusu çok iltihaplı çıktı midede nodüller oluşmuş dedi doktor. Biyopsiler alındı daha biyopsi sonucu çıkmadı. Çölyaktan çok alerjiye yöneldi bu sonuçlarla. İlaçlar verdi iltihaplanma için ve maalesef diyete başladık gluten süt ve kuruyemiş tüketmiyoruz şuan