Ben cam sakura Hastanesi’nde yaptım istanbul.ama asla asla memnun kalmadım içerden her çıkan ağlıyordu ben girdim bende ağlayarak ciktim bebegimin burun kemiği görünmedi dawn sendromu dediler bebeğim şuan 1 yaşında çok şükür Allah’ıma çok da sağlıklı yerinde olsam özel de devlet de olsa yaptırmam o sıkıntıya girme hiç Allah bixe ney layık gördüyse onu veriyor bebeğin saglikkidir Allah’ın izni ile bence hiç girme o seylere