17 aylık en baştan beri zor bir bebekti ama son 2 3 at aşırı zor oldu. Asla abartmıyorum sabah uyanıyoruz paçamı asla bırakmıyor ııı ııı kucak alsam olmuyor almasam hep ağlıyor bırak wc yi ona kahvaltı hazırlarken bağırmak ağlamak kucak şstemek daha gözğnğ açar açmaz ve yiyor altı temşz karnı tok ama yok yineayno bütğn gün iki adım elimi tutmadan atamıyor nereye gidicekss ne istiyorsa ben hep dibinde hep ayaktayım asla ama asla oyalanmıyor başka odaya geçeyim başlıyor ağlamaya rvde annem olsun babam olsun onalra aluşkın ben olmadan duruyor hiç sorun yok ama benş gördğn bu şekil neden böyle bakın anltabildimmş bilmiyorum bir dakika durmuyor ben olursam o ortamda hep ayaktayız kucakta ı ııhhh evin içinde akşama kadar gğnlerce ?