Elena3838 Goz kaymasini herkes yasiyor mu sadece benim oglumda mi var bir de gecici mi bilen varsa yardimci olabilir misiniz??
Semrakrhn38 Elena3838 kac aylik merak ettim hemen bilinmiyormus galiba kayma veyatta şaşılık olunca doktor 6. ayda kontrolu var demisdi kayma ve şaşılık icin
Yigitalpim Siz yine de Ihmal etmeyin yeğenimde var doğumsalmis 6 aylıkken hala düzelmezse mutlaka alanında iyi bi doktora gidin, yeğenim 6 aylıktan beri göz kapama yapılıyor 2.5 yaşında şimdi, ameliyat olma durumu var biraz büyümesini bekliyor doktor
Zehra_Ens 2 gün önce kontrole gittik kızımda aynı problemi ben de fark ettim tam göremediği için normal 4. Ayda geçecek sorun yok dedi