Colahusu yavrum vücut o kadar akıllı ki bebeğin emdiği kadar süt üretir. Gece gündüze göre daha az emer mutlaka emdikten sonra sağım yarılarak göğüs boşaltılmalı ki göğüs uyarılsın. Yaşayan biri olarak söylüyorum. Eğer bebek öeöeği boşaltmıyorsa kesinlikle sağım yapılmalı. Bir dene bence ve bol su. Şunu da söylemek istiyorum muhakkak emzirildikten sonra sağım yapılmalı. Ben sağdığım sütleri bile biberonla verdim. Hem meme hem biberona alıştı. Biberonla verdiğim dönemde sağdığım sütü buzluğa koydum.