Fatma23 Merhabalar kızlar, Bir tanıdık için soruyorum 22 aylık bir bebeği ver ve Geceleri çok Mama içiyor, Mamadan nasıl kestiniz? Ve Mama şişelerden nasıl bebeğinizi uzaklaştırdınız
Ecedefne Fatma23 bu konuda bende fikir almak istiyorum 19 aylık ikizlerim gece beslenmesi ikiydi bire düşmustu sonra gecenyataken yiyip sabah istiyordular SMD tekrar basladiklar anlamdm
Fatma23 Kuzeybabyy 210 cc veriyor, azaltıyordu ama çok güçsüz düşüyordu bebek, su da içiyor ama gece boyunca çok su içmekten zarar gelir mi? Çünkü 4-5 şişe içiyor geceleri
Fatma23 Kuzeybabyy onlar ne zaman ailece akşam yemeği yiyorsalar, uyumadan önce yine atıştırmalıklar yiyor ama
Kuzeybabyy Fatma23 hazımsızlıktanda sürekli uyanıyo olabilir bir dönem bende oğlum her uyandıkça mama yaptım meğer açlıktan değil hazımsızlıktan uyanıyormuş
Kuzeybabyy Fatma23 ben azaltarak kestim arada çok nadir istediği oluyor o zamanda en fazla 120 cc yapıyorum