Kbraesmags Cicibebenin arkasındaki içindekiler kısmını okudunuz mu? İçinde full şeker var bence sizde vermeyin. Büyük insanlara bile paketli gıdalar önerilmiyorken daha dünyaya gözünü açalı 6 ay olmuş bebeğe şekerli gıda veriyorsunuz. Obeziteye davet çıkartıyorsunuz. Lütfen evde kendiniz yapın. Tabi gene kendiniz bilirsiniz. Koruyucu maddeleri,şekeri, evimizde kullanmadığımız o iğrenç yağları bebeğinize eminim vermek hiçte vicdanınıza yakışır değildir. Hiç bir doktorun cicibebeyi onaylayacağını düşünmüyorum onaylayan varsa da doktorluğundan şüphe ederim.