Merhaba
Eşimin bı rahatsızlığından dolayı özel bölgesinde siğiller çıkmıştı
Tedavisine başladı ve doktor, bunun benim için riskli olabileceğini kadın doğum uzmanına gorunmem gerektiğini söylemiş.
Bunun için pap smear testi yapılıyormuş sanırım
Ağrılı bı islem mi ve başka ne yapılıyor bilgisi olan varmı