Merhaba kızlar, dün 5. Ay doktor kontrolüm vardı bebeğim 9470 g geldi boy 67 cm kafa çapı 44 herşeyi iyi hoş kilosuna doktor çok önde gidiyor midesi büyümüş dedi. Aşırı canım sıkıldı. Zaten kilolu doğmuştu dedim 3700 kilolarda doğdu olsun on aylık bebek kilosunda dedi. Asla mama vermdim sadece anne sütü. Ve öyle demesine üzüldüm. Sizce bu işte bir gariplik var mı ?