Ummetali2704 korkma at bezi paramız bitti artık bwz yok de ,birdaha da asla bağlama yoksa alışmaz.ben hamileyim diye en azından gece bağla diyorlardı ablamda dahil.ablamım kızı benim kızımdan 3 ay büyük.o gece bağlıyor diye çocuk alışamadı hala bağlıyor ,büyük kızıda öyle yaptı 8 yaşında hala gece altını bağlıyor.benim kızım 3-4 ay ara sıra geceler kaçırdı ama çok şükür aom dört aydır sadece bi defa kaçırdı