svdarc ikizannesi4242 bir de ben gece mama verdim sıvıyı hızlı aldığı için çok çabuk yaptı kakasını normalde anne sütü alıyor
svdarc ikizannesi4242 o kabızlık yapıyor bende iki gündür mahvoldum bebeğim sürekli yyanıyor ağlıyordu kaka sayısı da azalmıştı meğer Vegaferon yapıyormus bugun vermedim çocuk nasıl rahatladı bırak onu 🫣