Kızlar kızım 7 aylık mamajo suluk almıştım ama onunla bı türlü icemedi biberonda avent kullanıyorum onlarla da denedim yine içmedi kaşıkla zorlandık bardakla içebiliyor ben tutuyorum tabi ama oda zor yani üstü başı ıslanıyor sürekli hangi ürünü almayalım memnun olduğunuz tutar diyebileceğiniz var mı acaba avent suluk aklımda ama ya icmezse boşa gidecek para diye henüz almadım bilemedim sizce ??