Adec meltem mobilyadan aldım,büyüyen beşik diye geçiyor. Ama çok pişmanım eşim montessori alalım demişti dinlemedim keşke ondan alsaydım. Kızım bunun üstünden atlıyor o yüzden terk başına yatıramıyorum. Montessori olsaydı en azından yere yakın tehlikeli olmazdı diye düşünüyorum