Abc_11 https://imgyukle.com/i/JKisHP. Merhabalar, 3 gündür ateşi vardı. iburamin zero verdim geçti. Fakat sırtında böyle kızarıklıklar oluştu. Neden bilen var mı? 17 aylık kızım.
Ayazesra Abc_11 acaba ilac dokunmus olabilir mi? Benim karsi komsumda benden alip bebegine o suruptan icirmisti ertesi gun kizin heryeri benek benek kizarmisti canim saglik ocagindaki doktorda ilactan oldugunu soylemis
Abc_11 Ayazesra Hiç o açıdan düşünmemiştim. Doktora gittiğimde değerlendirmesini isticem. Teşekkür ederim.
Abc_11 Ateş için doktora gidecektik randevu da aldık ama düşünce vazgeçtim. Sonra bunları görünce doktora mesaj attım. Cildiyenin görmesinde fayda var demiş. Sadece sırtında var vücudunda başka bi yerinde yok