birpatiningolgesinde öncelikle stresten uzak durun. Sütüm bitti korkusunu bir kenara bırakıp bebeğinizi bol bol emzirmeye çalışın süt gelmese bile mamadan önce biraz emsin doymuyorsa mama tahviyesini yine yapın ama önce memeyi verin. Süt artırıcı damlalar var onları deneyebilirsiniz, hurma tahin rezene çayı bunlar sütü artıran ve gaz yapmayan yiyecekler bolca tüketebilirsiniz. Ek olarak kesinlikle 2,5 lt su için. Ama en başta dediğim gibi stres yapıp sütüm bitiyor derseniz biter, ilk zamanlar sütün az gelmesi normal vücudunuz bir süre sonra bebeğin ihtiyacı kadar üretecek, arz talep dengesi gibi düşünün. Şimdiden bol şans inşallah bebeğinizi dilediğinizce emzirirsiniz. 🌸