777zarifanne tam kırkı çıktığında kızımın mastit olmuştum inan böyle bir acı yok ayaklarım tutmuyordu ateşim çok yükselmişti göğsüm ağrıyordu şiddetli bir şekilde o da bebek tam emmediği için oluyor pompan varsa kesinlikle sağım yapmalısın çünkü daha sonradan dayanılmaz oluyor korkutmak gibi olmasın ama tedbir almalısın sağlıkla büyütün inşallah