yaseminsahin14 K77 aşı takviminde aşıları hariç soruyorsanız 2 doz rota 2 tane de menenjit yaptırdım şimdiye kadar
K77 Nazlican ben yeni doğum yaptım henüz daha 15 günlüğüz. Bazen instagram da gezinirken denk geliyor o asi yaptırdım yaptırmadım diye. Aşı takviminde olan bütün aşıları yaptırmak gerekiyor yani
K77 yaseminsahin14 aşılar hakkında çok bir bilgim yok kimi onu yaptırdım bunu yaptırmadım diyor o sebeple sordum. Bebeğim 15 günlük oldu ama henüz asi yaotirmadim hepatit b ile başlıyor doğumda ama o da yok muş şuan türkiye de
Nazlican K77 Evet yaptırmanız lazım zaten devlet tarafından karşılanıyor. Rota ve Menenjit özel aşı isteğe bağlı, alerji vs durumlarında doktorunuz yönlendiriyor zaten.
Dilaylaa Elbette yaptırmanız gerekiyor hele bu dönemde aşı takvimi dışında rota ve menenjit aşıları da var ücretli, onlarda çok çok önemli aşılar . Bir çocuk doktorundan bilgi almanız doğru olur .