Semakaya5858 Merhaba arkadaşlar g5 e gitmeyi düşünüyorum selülitlerim var ve simit bölgesi ve üst bacaktan incelmek istiyorum sizce gitmeli miyim gidipte memnun kalanlarınız varmı
Semakaya5858 Gamze_67 5 senas gittim işe yaramadı bıraktım ya diyet bol yürüyüş falan gerekiyordu havalar soğuk 1 buçuk yaşında kızım var hergün dışarı çıkıp da yürüyüş yapamıyorum daha gelemicem dedim istikrarlı olamadım
Gamze_67 Semakaya5858 Semakaya5858 diyetisyene gidiyorum ona sordum bu işlemi kesinlikle onermedi zaten yaptırsanda sonrası daha kötü şekilsiz bir vücut dedi