Balliiii Yoğurt makinesi pratik mi ? Alınması gerek mi? İkiz bebekler için kolaylık sağlar mı? Kullanlar yazabilir mi 🫶🏻
nazlimom_ Balliiii bence gereksiz ben kendim yapiyorum youtube da birsürü videolar var bakarak yapabilirsiniz
Yigitefeannesi Balliiii yani ben gerek duymuyorum küçük sos kavanozlarına kendim mayalıyorum çok da güzel oluyor bence bazı şeyler şişirmeden ibaret 😊
Show_must_go_on Balliiii Annem almıştı kızıma hediye olarak bana kalsa almazdım. Ama pratik mi derseniz bence çok pratik olıyor. Tefal marka kullanıyorum
Balliiii Show_must_go_on Yigitefeannesi Teşekkür ederim 🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻 Peki günlük taze mi mayalıyorsunuz acaba
Elasyam Ben simbonun aldım içinde kavanozları var uygun fiyatlı . Hep yapıyorum taş gibi oluyo yoğurtlarım çok memnunum