Azrasmomm bence hiç uyraşmayın sadece anne sütü alıyorsa 10 - 15 güne kadar yapmaması çok normal kabul ediliyor benim ilk kızım mesela 12. 14. Günde yapıyordu Dr götürdük eğer karında şişliği ağrısı yoksa bebeğin huzursuz değilse çok normal dedi daha bağırsak mide sindirimi yoluna girer yavaş yavaş demişti gerçekten öyle oldu hiç uğraşmayın eğer uyarmaya başlarsanız bu sefer ona alışacak Bi uyarma olmadan kendi yapamayacak hala gelebilir 🤗 eğer ki mama alıyorsa mamasına zeytin yağı ya da soğuk sıkım çörek otu yağı oluyor Bi çay kaşığı koymenız yeterlidir hemen yapar fazla koymayın bu sefer karnı ağrır yazık 😉