Tugce-11 Merhaba , kızım iki buçuk aylık , havalandırmama ve bez değiştirirken yıkamama rağmen geçmeyen pişiğimiz var. Kıpkırmızı ön ve arka taraf. Birçok krem denedim ama geçmiyor neler önerirsiniz
[silindi] Tugce-11 kantaron yağı deneyebilirsiniz çok geçmiş olsun bu arada biliyor musunuz dıydunuz mu bilmiyorum ama hiç bi şekilde geçmeyen pişiğe özel bi toprak var kırmızı renkte kil sanırım, onu ısıtıp bebeğin altına satıyorlar geçiriyor. Eski koca karı yönetimi benim şahit olduğum çok kişi var kız kardeşime de bebekken babannem ve annemin yaptığını hatırlıyorum hemen düzelmişti. Eğer başka şeylerle de geçmezse tavsiye ederim tabi yapıp yapmamak size kalmış yapmak istemezsiniz belki ama dediğim gibi söylemek istedim tekrar çok geçmiş olsun🙏🌸
Elizinannesi01 Tugce-11 merhaba. Gelenlerde kızımda mantar gibi birşey oldu derisi soyuldu yavrumun hatta ama doktor pişik dedi M-furo ve Trosyd kremlerini verdi sabah akşam sür karışık sürebilirsin dedi anında etki etti ve hemen geri bende sizin gibi altını havalandırdım hatta pamukla sildim ıslak mendil zarar verir diye ama o kremler geçirdi
Emosclk21 Tugce-11 canım benim bebeğim de öyleydi asla geçmiyordu tüm kremleri dememiştim resmen sivilce gibi de olmuştu artık en son sağlık ocağında bi doktorumuz vardı bebekler üzerinde de birsürü bilgiye sahip bilinçli bir doktordu o bana birşey önerdi ve 1 hafta sonra geçecek dedi dediği gibi de oldu. Borik asit verdi onu bir çay kaşığı kaseye koydum üzerine biraz su koyup karıştırıp pamukla bebeğimin poposunu temizledim. Sonra kuruladım travacort diye bir krem verdi onu böyle mercimek tanesi kadar sürdüm bir hafta sonra da hiçbirşey kalmadı çok şükür. Ama sen yine de bi doktora danış kullanacaksan. Benim bebeğim öyle düzeldi poposu. Eğer kullanmaman önerilirse de kremi kullanırken ölçüsüne dikkat et çünkü kortizonlu bir krem güzelce bebeğinin poposuna yedir ve mercimek tanesi kadar kullan 💕 umarım bebeğin bir an önce iyi olur pişik çok zor bir durum ne kadar dikkat edersen et bir şekilde oluyor birde ıslak mendil kullanma ben kullanmıyorum 😇😇😇🙏👍🏽💕😍
Fulya-1 Tugce-11 Bende pamuk ile temizliyorum, bebanthol pişik kremi kullanıyorum. Islak mendil kullanmayın.
yusratrd Kızlar ya benim kızım da pişik olmuştu 2 hafta önce şükür geçti ama bı yeri kanamisti tırnağımin üstü kadar orası iz kaldı geçer mi ki büyüdükçe o iz poposunda