Arkadaşlar bebeğim 2 yaşında ve gece sürekli uyanıyor. Emmiyorda, sürekli kalkıyor. Geri dizimde sallayıp uyutuyorum normalde. Deliksiz uyuyamıyor hiç. Zaten bu durum çok zordu. Şu son bikaç haftadır uyandığında geri uyumuyor. 10 gibi uyuyor 3te 4te sanki sabah kalkmış gibi kalkıyor. 5-6 saat uyumuyor. Artık çok yoruldum. 😔
Bu durumları yaşayan var mı? Ya da bi bilgisi, tavsiyesi olan?